Ceramiczny olej silnikowy do samochodów osobowych MANNOL CERAMIC 10W-40 7726
Uniwersalny ceramiczny olej silnikowy zawierający bazę estrową oraz sześciokątny azotek boru h-BN (biały grafit) do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, zarówno wielozaworowych, jak i z wtryskiem bezpośrednim. Zaprojektowany zgodnie z wymaganiami europejskich producentów.
Właściwości produktu:
– Wysoka wydajność paliwowa dzięki optymalnym właściwościom przeciwciernym;
– Dzięki doskonałym właściwościom dyspergującym detergenty i najwyższej stabilności cieplno-oksydacyjnej skutecznie zwalcza wszelkiego rodzaju osady i utrzymuje czystość poszczególnych części silnika przez cały okres wymiany;
– Obecność składników estrowych i ceramicznych w połączeniu z optymalnymi właściwościami lepkościowo-temperaturowymi zapewnia najwyższą wytrzymałość filmu olejowego, zapewniając doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, które w połączeniu z doskonałą pompowalnością znacznie wydłużają żywotność silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy;
– Kompatybilny z filtrami cząstek stałych i najdrobniejszymi filtrami oleju (dokładnej filtracji): wielkość cząstek h-BN (nie większa niż 0,5 µm) zapewnia ich swobodne przejście przez każdy filtr i wyklucza osadzanie się. Z tego powodu olej jest kompatybilny ze wszystkimi systemami neutralizacji spalin;
– Kompatybilny z konwerterami katalitycznymi, wszystkimi typami turbosprężarek i wszystkimi systemami wtryskowymi, w tym Common Rail.
– Zapobiega przedwczesnemu zapłonowi (LSPI).
Przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych szerokiej gamy pojazdów (samochody osobowe, lekkie SUV-y, dostawcze i lekkie ciężarówki) europejskich i innych producentów. Zalecany do silników pojazdów Daimler, VW i Renault.
CERAMIC 10W-40 7726
1L | MN7726-1 |
5L | MN7726-5 |
SAE10W-40
API SN/CH-4
ACEA A3/B4
- JASO MA2
- VOLKSWAGEN 505 00
- VOLKSWAGEN 502 00
- VOLKSWAGEN 501 01
- VOLKSWAGEN 500 00
- MB 229.3
- MB 229.1
- PSA B71 2296
- RENAULT RN0700
- RENAULT RN0710
Szczegóły produktu:
Cząsteczki eteru są „magnetyzowane” do powierzchni metalowych dzięki swojej intensywnej polaryzacji i tworzą gęsty i bardzo mocny film olejowy, podczas gdy ceramiczne mikrocząsteczki wygładzają nierówności na powierzchniach ciernych i skutecznie rozpraszają ciepło. Zapobiega to bezpośredniemu kontaktowi powierzchni metalowych i zużyciu oddzielnych części, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Suche tarcie jest eliminowane podczas zimnych rozruchów (szczególnie w ekstremalnie niskich temperaturach) i niedoboru oleju, minimalizując w ten sposób zużycie rozruchowe silnika.
Warstwa graniczna utworzona podczas pracy ma następujące właściwości:
– odporność na ekstremalne ciśnienie – umożliwiająca pracę silnika pod zwiększonym obciążeniem bez negatywnych skutków;
– doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, przeciwzatarciowe i przeciwcierne, co znacznie wydłuża żywotność silnika i znacznie oszczędza paliwo, zmniejsza hałas silnika;
– właściwości antykorozyjne i przeciwutleniające.