MN TS-25 FA-4 5W-30
Innowacyjny energooszczędny syntetyczny (zawiera PAO) olej silnikowy o niskiej lepkości opracowany dla najnowszej generacji silników diesla z turbodoładowaniem pracujących w trudnych warunkach, zasilanych paliwem o ultra niskiej zawartości siarki (15 ppm lub mniej) i wyposażonych w systemy oczyszczania spalin: SCR, EGR i DPF. Zapewnia ochronę silnika zgodnie z normami EPA 2010 i GHG 17. Opracowane w celu spełnienia wymagań Volvo i Daimler.
Właściwości produktu:
– Poprawia oszczędność paliwa (do 0,5 % w porównaniu z olejami 10W-30 i do 1,3 % w porównaniu z olejami 15W-40) i posiada wydłużone okresy między wymianami oleju dzięki zwiększonej stabilności na ścinanie i bardzo niskiej parowalności;
– Unikalna syntetyczna baza o niskiej lepkości najwyższej jakości, w połączeniu z unikalnym pakietem dodatków i modyfikatorów lepkości, zapewnia zwiększony wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, co znacznie wydłuża żywotność maszyn we wszystkich, nawet tych najbardziej ekstremalnych, trybach pracy w dość szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia niezrównaną odporność na ścinanie;
– Syntetyczna baza, specjalne surfaktanty i wzmacniacze TBN zapewniają olejowi zwiększoną stabilność termooksydacyjną, doskonałe właściwości detergentowo-dyspergujące, a jednocześnie niską zawartość popiołu, co skutecznie ogranicza tworzenie się nagaru i lakieru, zapobiega tworzeniu się wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje części silnika, zwłaszcza grupę cylinder-tłok, w doskonałej czystości przez cały okres między wymianami;
– Dzięki bazie zawierającej PAO o obniżonej lepkości olej ma doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę krzepnięcia, co zapewnia doskonałą pompowalność oleju i obrotowość elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny start” (do -45 °C) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Skutecznie chroni części silnika przed wszystkimi rodzajami korozji;
– Skutecznie zwalcza wzrost siły ścinania podczas eksploatacji spowodowany wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
– Utrzymuje wydajność systemów oczyszczania spalin przez długi czas, wydłuża ich żywotność i zmniejsza straty spowodowane zapychaniem się filtrów cząstek stałych (DPF).
Przeznaczony do silników rocznika 2021 i nowszych montowanych w pojazdach drogowych (ciągnikach drogowych, autobusach itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) i specjalnych producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich spełniających wymagania Euro VI i EPA 10, wymagających poziomu wydajności API FA-4. Oleje tej kategorii nie są zamienne i wstecznie kompatybilne z olejami kategorii CK-4 i jej poprzednikami. Może być stosowany w lekkich silnikach diesla i takich bez filtrów cząstek stałych (DPF).
TS 25
20L | MN7125-20 |
208L | MN7125-DR |
1000L | MN7125-IBC |
SAE 5W-30
API FA-4
CUMMINS CES 20087
DETROIT DIESEL DFS 93K223
DAIMLER DFTR 15C130 (Mercedes-Benz MB-228.61)
VOLVO VDS 5