Specjalny syntetyczny olej przekładniowy o bardzo niskiej lepkości ze specjalnym pakietem dodatków uszlachetniających do najnowszych 8-biegowych skrzyń biegów AISIN, w tym wyposażonych w sprzęgło poślizgowe.
Właściwości produktu:
– Pomimo zastosowania specjalnej bazy syntetycznej o ultra niskiej lepkości, jej właściwości pozwalają olejowi mieć niezmiennie wysoki wskaźnik lepkości, a w połączeniu z najnowszym wielofunkcyjnym pakietem dodatków pozwalają olejowi zachować wszystkie swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur. Dzięki temu olej zapewnia dobre właściwości smarne w niskich (-45 °C) temperaturach zimą i zapewnia stabilny film olejowy przy ekstremalnych obciążeniach i temperaturach latem, zapewnia niezbędne właściwości przeciwcierne nawet w przypadku zerwania ciągłości filmu olejowego pod nadmiernym obciążeniem. Połączenie specjalnych właściwości oleju bazowego i pakietu dodatków uszlachetniających chroni powierzchnie cierne i łożyska przed zużyciem i zatarciem, zmniejsza straty energii tarcia poprzez zmniejszenie odporności na ścinanie między współpracującymi powierzchniami w warunkach smarowania elastohydrodynamicznego (EHL);
– Zaawansowana technologicznie kombinacja dodatków zapewnia dobre właściwości przeciwcierne sprzęgieł zębatych i doskonałe właściwości cierne elementów ciernych, co skutkuje znaczną oszczędnością paliwa, wyjątkowo miękką i płynną zmianą biegów bez szarpnięć oraz znacznym wydłużeniem żywotności wszystkich elementów przekładni;
– Zapewnia harmonijną i płynną pracę sprzęgieł, wydłuża żywotność elementów ciernych, zapobiega ślizganiu się stykających się elementów sprzęgła hydraulicznego podczas zmiany trybów, co znacznie zmniejsza ich zużycie;
– Charakteryzuje się niezrównaną stabilnością termiczną, oksydacyjną i chemiczną oraz odpornością na degradację termiczną w wysokiej temperaturze przez cały okres użytkowania. Minimalizuje to tworzenie się szlamu, lakieru, sadzy i innych osadów węglowych, znacznie wydłuża okresy między wymianami oleju i zapewnia długowieczność elementów przekładni, co zmniejsza koszty konserwacji;
– Chroni części z metali żelaznych i nieżelaznych przed korozją zarówno podczas pracy, jak i w stanie spoczynku;
– Skutecznie przeciwdziała napowietrzaniu i pienieniu;
– Zapewnia kompatybilność ze wszystkimi materiałami uszczelnień, zapobiega pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu się, zmniejszając w ten sposób koszty części zamiennych i zapobiegając wyciekom;
– Posiada doskonałe właściwości chłodzące;
– Zmniejsza straty momentu obrotowego w skrzyni biegów o co najmniej 10% w porównaniu z ATF o niskiej lepkości;
– Redukuje hałas.
Zalecany do automatycznych skrzyń biegów najnowszej generacji montowanych w pojazdach BMW, Peugeot, Citroën, Volvo, Opel, Volkswagen, a także w pojazdach japońskich, koreańskich i amerykańskich producentów samochodów.
ATF ULV
1L
MN8222-1
AISIN WARNER AW-2
AISIN WARNER JWS 3324 ATF, ATF-0WS
ATF 134
ATF D971
ATF M-1375.4/M-1375.6
BENTLEY PY112995PA
AUDI G 052 533/-053 001 A2/-055 005 A2/-162 A2, A6/-540 A2/-060 162 A2/-540 A2
BMW ATF 3+/7/-6
BMW M-L12108
BMW 83 22 0 142 516/-397 114/-152 426/-163 514
BMW 83 22 2 289 720/-305 396/-397/-355 599/-601/-413 477