TS-17 UHPD BLUE 5W-30
Energooszczędny syntetyczny olej silnikowy (na bazie PAO) do wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych najnowszej generacji z turbodoładowaniem lub bez, pracujących w trudnych warunkach na paliwie o niskiej zawartości siarki. Zaprojektowany specjalnie z myślą o ochronie maszyn i czerpaniu z nich jak największych korzyści, niezależnie od warunków pracy.
Właściwości produktu:
– Unikalna syntetyczna baza zawierająca PAO o niskiej lepkości najwyższej jakości, o idealnej lepkości w wymaganym zakresie temperatur, w połączeniu z innowacyjnym pakietem dodatków uszlachetniających, zapewnia niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, co znacznie wydłuża żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej skomplikowanych trybach, działa w dość szerokim zakresie temperatur otoczenia i oferuje znaczne oszczędności paliwa;
– Syntetyczna baza i specjalne wzmacniacze TBN zapewniają zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną, doskonałe właściwości detergentowo-dyspergujące (TBN> 10) oleju i jednocześnie niską zawartość popiołu, skutecznie ograniczając tworzenie się kamienia i lakieru, zapobiegając wszelkiego rodzaju osadom i utrzymując doskonałe części silnika, zwłaszcza grupę cylinder-tłok, przez cały okres eksploatacji między wymianami;
– Unikalna formuła zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia olejowego, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długim okresie eksploatacji do 90 000 km oraz silnikach konwencjonalnych;
– Ze względu na bazę zawierającą PAO, niższa lepkość ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, w tym niską temperaturę krzepnięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -35 ºC) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
– Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
– Skutecznie radzi sobie ze wzrostem naprężeń ścinających podczas pracy spowodowanym podwyższoną lepkością spowodowaną dyspersją sadzy;
Nadaje się do silników zasilanych gazem ziemnym (LNG) i gazem ropopochodnym (LPG).
Do wszystkich typów silników wysokoprężnych o dużej wytrzymałości (ciężarówki dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz wyposażenia specjalnego producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, które spełniają wymagania wymagań Euro I – V i VI, gdzie poziom wydajności ACEA E8/E11 jest obowiązkowy.
TS-17
5L | MN7117-5 |
20L | MN7117-20 |
60L | MN7117-60 |
208L | MN7117-DR |
1000L | MN7117-IBC |
SAE 5W-30 |
API CK-4 |
ACEA E8 |
ACEA E11 |
VOLVO VDS 4.5 |
CUMMINS CES 20086 |
IVECO (ACEA E6-2016) |
DAF (ACEA E6-2016) |
DETROIT DIESEL DDC93K222 |
SCANIA LDF-4 |
RENAULT RLD-3 |
MACK EOS-4.5 |
CATERPILLAR ECF-3 |
DAIMLER Truck DTFR 15C110 Approval |
MAN M 3677 Approval |
MSDS
MN7117PL