TS-23 UHPD 5W-30

Innowacyjny, energooszczędny syntetyczny (zawiera PAO) olej silnikowy o niskiej lepkości opracowany z myślą o najnowszej generacji turbodoładowanych silników wysokoprężnych pracujących w trudnych warunkach, wykorzystujących paliwo o bardzo niskiej zawartości siarki (15 ppm lub mniej) i wyposażonych w układy oczyszczania spalin: SCR, EGR i DPF. Zapewnia ochronę silnika zgodnie z EPA 2010 i GHG 17. Opracowany z myślą o spełnieniu wymagań Volvo i Daimlera.

Właściwości produktu:
– Poprawia oszczędność paliwa (do 0,5% w porównaniu z olejami 10W-30 i do 1,3% w porównaniu z olejami 15W-40) i ma wydłużony okres między wymianami dzięki zwiększonej odporności na ścinanie i bardzo niskiej lotności;
– Unikalna baza syntetyczna o niskiej lepkości najwyższej jakości, w połączeniu z unikalnym pakietem dodatków uszlachetniających i modyfikatorami lepkości, zapewnia podwyższony wskaźnik lepkości oraz niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i zapobiegające zacieraniu, co znacznie wydłuża żywotność maszyn we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w wystarczająco szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia niezrównaną stabilność ścinania;
– Syntetyczna baza, specjalne środki powierzchniowo czynne i TBN-busters zapewniają olejowi zwiększoną stabilność termiczną utleniania, doskonałe właściwości dyspergujące detergenty i niską zawartość popiołu, co skutecznie ogranicza tworzenie się węgla i lakieru, zapobiega tworzeniu się wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje oddzielne części silnika, zwłaszcza grupę cylinder-tłok, w doskonałej czystości przez cały okres między wymianami;
– Ze względu na bazę zawierającą PAO o niskiej lepkości ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, w tym niską temperaturę krzepnięcia, co zapewnia doskonałą pompowalność oleju i obracalność elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny start” (do -45 °C) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Skutecznie chroni oddzielne części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
– Skutecznie zapobiega wzrostowi siły ścinającej podczas pracy spowodowanemu wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
– Utrzymuje sprawność układów oczyszczania spalin przez długi czas, wydłuża ich żywotność i zmniejsza straty spowodowane zatykaniem filtrów cząstek stałych (DPF).

Przeznaczony do silników z 2021 roku i nowszych montowanych w pojazdach drogowych (ciągniki dalekobieżne, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) i specjalnych producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich spełniających wymagania Euro VI i EPA 10, gdzie wymagany jest poziom osiągów API FA-4. Oleje tej kategorii nie są wymienne i wstecznie kompatybilne z olejami kategorii CK-4 i jej poprzednikami. Może być stosowany w lekkich silnikach wysokoprężnych oraz w silnikach wysokoprężnych bez filtrów cząstek stałych (DPF).

TS 23

 

20L MN7123-20
60L MN7123-60
208L MN7123-DR
SAE 5W-30
API CK-4
ACEA E4-22
ACEA E7-22
ACEA E8-22
ACEA E11-22
JASO DH-2
JASO DH-1
JASO DL-0
DAIMLER 15C120 (MB228.52)
MB 228.51
MB 228.31
MAN M 3777
MAN M 3677
MAN M 3775
MAN M 3477
MAN M 3271-1
SCANIA LDF-4
MTU Category 3.1 and Category 2.1
VOLVO VDS-4.5
MACK EOS-4.5
RENAULT RLD-4
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
CUMMINS CES 20081
DETROIT DIESEL DFS 93K222
DETROIT DIESEL DFS 93K218
DAF Extender Drain