TS 24 UHPD 5W-20
Innowacyjny, energooszczędny syntetyczny (zawiera PAO) olej silnikowy o ultraniskiej lepkości opracowany z myślą o najnowszej generacji turbodoładowanych silników wysokoprężnych pracujących w trudnych warunkach, zasilanych paliwami o niskiej i bardzo niskiej zawartości siarki, wyposażonych w układy oczyszczania spalin: SCR, EGR i DPF, a także katalizatory utleniające (DOC). Opracowany z myślą o spełnieniu wymagań firm Scania i MAN.
Właściwości produktu:
– Poprawia oszczędność paliwa dzięki wyjątkowo niskiemu HTHS (~2,7) i ma wydłużony okres między wymianami oleju dzięki lepszej odporności na ścinanie i bardzo niskiej parowaniu;
– Unikalna baza syntetyczna o ultraniskiej lepkości najwyższej jakości, w połączeniu z unikalnym pakietem dodatków i modyfikatorami lepkości, zapewnia podwyższony wskaźnik lepkości i zapewnia niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i zapobiegające zacieraniu, co znacznie wydłuża żywotność maszyn we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w dość szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia wyjątkową odporność na ścinanie;
– Syntetyczna baza, specjalne środki powierzchniowo czynne i TBN-busters zapewniają olejowi zwiększoną stabilność termiczną utleniania, doskonałe właściwości dyspergujące detergenty i niską zawartość popiołu, co skutecznie ogranicza tworzenie się węgla i lakieru, zapobiega tworzeniu się wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje oddzielne części silnika, zwłaszcza grupę cylinder-tłok, w doskonałej czystości przez cały okres między wymianami;
– Ze względu na bazę zawierającą PAO o niskiej lepkości ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, w tym niską temperaturę krzepnięcia, co zapewnia doskonałą pompowalność oleju i obracalność elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny start” (do -42 °C) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Skutecznie chroni oddzielne części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
– Skutecznie zapobiega wzrostowi siły ścinającej podczas pracy spowodowanemu wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
– Utrzymuje sprawność układów oczyszczania spalin przez długi czas, wydłuża ich żywotność i zmniejsza straty spowodowane zatykaniem filtrów cząstek stałych (DPF) i innych układów kontroli emisji.
Przeznaczony do najnowszej generacji silników montowanych w pojazdach drogowych (ciągniki siodłowe, autobusy itp.) MAN i SCANIA oraz inne pojazdy wymagające olejów o powyższych specyfikacjach i spełniających wymagania Euro VI. W pełni kompatybilny ze starszymi silnikami Euro 5. Olej ten nie może być stosowany w silnikach wymagających starszych lub innych specyfikacji oleju, prosimy o uważne zapoznanie się z instrukcją obsługi maszyny lub skontaktowanie się z odpowiednim serwisem pomocy technicznej.
TS 24
20L | MN7124-20 |
60L | MN7124-60 |
208L | MN7124-DR |
SAE 5W-20 |
SCANIA LDF-5 |
MAN M 3977 |
MSDS
MN7124