TS-6 UHPD 10W-40 ECO

Nowoczesny syntetyczny olej silnikowy do wysokoobrotowych silników wysokoprężnych pracujących w każdych warunkach pogodowych z turbosprężarką i bez, pracujący w trudnych warunkach. Olej pomyślnie przeszedł testy drogowe i laboratoryjne w centrach Mercedes-Benz, MAN i MTU, uzyskał ich pisemne aprobaty. Możemy się również pochwalić najnowszą zdobytą aprobatą SACANIA – LDF-3.

Właściwości produktu:
– Syntetyczna baza najwyższej jakości, charakteryzująca się idealną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia niezrównane właściwości przeciwtarciowe, przeciwzużyciowe i zapobiegające zacieraniu, które znacznie wydłużają żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych, trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczne oszczędności paliwa;
– Stabilna baza syntetyczna w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewnia zwiększoną termiczną stabilność oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami dyspergującymi detergenty (TBN> 12,5) i niską zawartością popiołu skutecznie zmniejsza powstawanie kamienia i lakieru, zapobiega wszelkiego rodzaju osadom i utrzymuje części silnika, zwłaszcza grupę cylindr-tłok, wyjątkowo czystą przez cały okres między wymianami;
– Unikalna formuła zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia olejowego, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długim okresie żywotności nie krótszym niż 500 godzin pracy silnika i silnikach konwencjonalnych;
– Ze względu na syntetyczną bazę o optymalnej lepkości ma doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę krzepnięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchu elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do
-30 ºC) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Kompatybilny z układami EGR i SCR, nie nadaje się do układów wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF);
– Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
– Niższe tworzenie piany;
– Skutecznie radzi sobie ze wzrostem naprężeń ścinających podczas pracy spowodowanym podwyższoną lepkością spowodowaną dyspersją sadzy;
– Może być stosowany w połączeniu z kilkoma z nich o wyższej zawartości siarki.

Przeznaczony do wszystkich typów wysokoprężnych silników wysokoprężnych o dużej wytrzymałości (samochody ciężarowe dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego sprzętu producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, które spełniają wymagania norm Euro I, II, III, IV, V, gdzie wymagany jest poziom wydajności CI-4 lub niższy.
Może być stosowany w silnikach benzynowych, w których wymagana jest API SL lub niższa wydajność.

TS-9

 

7L MN7106-7
10L MN7106-10
20L MN7106-20
60L MN7106-60
208L MN7106-DR
1000L MN7106-IBC
208L MN7204-DR
1000L MN7204-IBC

 

SAE 10W-40
API CI-4
ACEA E4/E7
CUMMINS CES 20077

 

SCANIA LDF-3
MAN M 3277
MB 228.5
MTU Type 3


MSDS
MN7106PL


TDS