TS-9 UHPD NANO 10W-40
Całoroczny syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu do najnowszej generacji wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych o dużej prędkości z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania, wykorzystujących paliwa o niskiej zawartości siarki. Olej jest zgodny ze specyfikacją GLOBAL-DHD-1, która uwzględnia wszystkie wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych produkowanych od 1998 roku, pracujących w ciężkich warunkach z wydłużonymi okresami między wymianami oleju, spełniających obowiązujące normy dotyczące zawartości substancji toksycznych w spalinach i montowanych w pojazdach ciężarowych (powyżej 3,9 tony).
Właściwości produktu:
– Syntetyczna baza najwyższej jakości z innowacyjnym pakietem dodatków uszlachetniających zapewniającym idealną lepkość w szerokim zakresie temperatur zapewnia niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i ekstremalne ciśnienia, co znacznie wydłuża żywotność pojazdu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia znaczną oszczędność paliwa;
– Stabilna baza syntetyczna zapewnia olejowi zwiększoną stabilność termiczno-oksydacyjną, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergencyjnymi i dyspergującymi oraz niską zawartością popiołu skutecznie ogranicza tworzenie się wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje oddzielne części silnika, zwłaszcza grupę cylindrów tłokowych, w idealnej czystości przez cały okres między wymianami oleju;
– Unikalna formuła zapewnia olejowi odporność na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i zwiększonej temperaturze zapłonu zmniejsza zużycie eksploatacyjne, co pozwala na stosowanie go w silnikach o wydłużonych okresach między wymianami oleju (Long Life do 60 000 km) oraz w silnikach konwencjonalnych;
– Dzięki syntetycznej bazie o optymalnej lepkości posiada doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę krzepnięcia, co zapewnia doskonałą pompowalność i zwrotność elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy rozruch zimnego silnika (do -30 °C) oraz zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Kompatybilny ze wszystkimi systemami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR i SCR dzięki technologii low SAPS;
– Skutecznie chroni poszczególne części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
– Ma niski poziom pienienia i skutecznie przeciwdziała napowietrzaniu;
– Skutecznie przeciwdziała wzrostowi siły ścinającej podczas pracy spowodowanemu wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
– Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i gazem płynnym (LPG).
Przeznaczony do wszystkich typów wysoko obciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciągniki dalekobieżne, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz pojazdów specjalnych producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich spełniających wymagania Euro I–V i VI, gdzie wymagany jest poziom osiągów CJ-4 lub niższy.
TS-9
5L | MN7109-5 |
10L | MN7109-10 |
20L | MN7109-20 |
60L | MN7109-60 |
208L | MN7109-DR |
1000L | MN7109-IBC |
SAE 10W-40 |
API CJ-4/SN |
ACEA E8, E11 |
JASO DH-2 |
MB 228.31 |
MB 228.51 |
VOLVO VDS-4 |
MAN M 3477 |
MAN M 3575 |
MACK EO-N Plus |
MACK EO-O Premium Plus |
GLOBAL DHD-1 |
CUMMINS CES 20076 |
CUMMINS CES 20077 |
CUMMINS CES 20078 |
RENAULT RLD-3 |
MTU Type 3.1 |
CATERPILLAR ECF-2 |
CATERPILLAR ECF-3 |
DETROIT DIESEL DDC 93K218 |
MSDS
MN7109PL