TS-7 UHPD BLUE 10W-40
Syntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę do wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych najnowszej generacji z turbosprężarką lub bez, pracujących w trudnych warunkach na paliwie o niskiej zawartości siarki. Olej pomyślnie przeszedł testy drogowe i laboratoryjne w centrach VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK i RENAULT i posiada ich pisemne homologacje.
Właściwości produktu:
– Syntetyczna baza najwyższej jakości z innowacyjnym pakietem dodatków, charakteryzująca się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia idealne właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, co znacznie wydłuża żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia oraz zapewnia znaczne oszczędności paliwa;
– Stabilna baza syntetyczna zapewnia zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi i niską zawartością popiołu skutecznie ogranicza osadzanie się kamienia i powstawania lakieru, zapobiega powstawaniu wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje części silnika, zwłaszcza cylinder-tłok, w idealnym stanie przez cały okres między wymianami;
– Unikalna formuła zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia olejowego, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długim okresie eksploatacji do 60 000 km oraz silnikach konwencjonalnych;
– Dzięki bazie syntetycznej optymalna lepkość charakteryzuje się doskonałymi właściwościami w niskich temperaturach, w tym niską temperaturą krzepnięcia, a także dobrą pompowalnością oleju i korbą elementów silnika w niskich temperaturach, łatwym „zimnym rozruchem” (do -30 ºC) i zmniejszonym zużyciem rozruchowym;
– Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
– Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
– Zmniejszone pienienie i skuteczna odporność na napowietrzanie;
– Skutecznie radzi sobie ze wzrostem naprężeń ścinających podczas pracy spowodowanym podwyższoną lepkością spowodowaną dyspersją sadzy;
Nadaje się do silników zasilanych gazem ziemnym (LNG) i gazem ropopochodnym (LPG).
Przeznaczony do wszystkich typów silników wysokoprężnych o dużej wytrzymałości (ciężarówki dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz sprzętu specjalnego producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, które spełniają wymagania Euro I – V i VI, gdzie wymagany jest poziom osiągów CK-4 lub niższy.
W przypadku stosowania olejów CK-4 z paliwami zawierającymi więcej niż 15 ppm siarki należy przestrzegać zaleceń producenta silnika dotyczących okresów międzyobsługowych.
TS-7
5L | MN7107-5 |
7L | MN7107-7 |
10L | MN7107-10 |
20L | MN7107-20 |
60L | MN7107-60 |
208L | MN7107-DR |
1000L | MN7107-IBC |
SAE 10W-40 |
API CK-4/CJ-4 |
ACEA E8 |
ACEA E11 |
DAF (ACEA E6 |
MACK EOS-4.5 Approval |
DAIMLER Truck DTFR 15C110 - Approval |
RENAULT VI RLD-3 Approval |
VOLVO VDS-4.5 Approval |
MSDS
MN7107PL